Saturday 5 October 2013

haircut and snail mail

A fun change for fall

Mon amie, Nasim, elle a coupé mes cheveux...je l'aime bien.
My friend, Nasim, cut my hair...i like it.



Pierre et Nancy sont revenus de Seattle il y a quelques jours, 
et ils ont amené des "goodies" de nos amis là-bas.  
Pierre and Nancy came back from Seattle a few days ago, 
and they brought goodies from our friends there.
Merci beaucoup Michelle !!!  Une soirée film.
Thanks so much Michelle !!!  Movie night.


 Merci Chris et Cheri pour vos coeurs pour moi et Tonio.
Thank you Chris and Cheri for your hearts for me and Tonio.


 Et cette lettre est venue de Seattle aussi, mais dans la poste =)  Merci Dana !!!
And this letter came from Seattle as well, but in the mail =)  Thanks Dana !!!

We are so loved.
Tonio and I can't thank all* of you enough.
Love Linz


*all = a list too long to write, but you know you're on there.  We love you !

2 comments:

  1. Linz - cela te va très bien - tu es toujours très jolie - un rayon de soleil -bisoux ma chérie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, merci Cricri, tu es toujours pleine d'encouragement =) Bisous.

      Delete