Thursday 8 December 2011

la dernière semaine (Etats-Unis)

the last week (U.S.)

santa barbara
des amis qu'on a rencontré en france (matt et courtney)
friends we met in france

la famille guzik: nathan, dave, inga-lill (sans jonathan)
the guzik family (without jonathan)


ballet !!!
ça m'a fait du bien
it did me good

danser me manquait
i have missed dancing

 la première position
first position


une fête de départ
going away party
 
sushi, james, madison, bridgette, et moi

 
moi et ma soeur avec deux cousines, katie et lisa
me and my sister with two cousins, katie and lisa
(dear lisa, tu es mon petit jardin avec une barbe...ha!)

 
maman
mon beau mari
my handsome husband

 si vous avez 41 secondes, regardez la fête
if you have 41 seconds, check out the party


molly !!!
mes voisins prennent bien soin d'elle
my neighbors take good care of her

je suis contente avec ma fille
i'm happy with my girl

elle est trop belle...regardez les muscles
she is so beautiful...look at her muscles


le dîner avec la famille et kari
dinner with the family and kari
woodranch....mmmmm =P


les dernières photos de groupe
the last group pictures
rob & michelle mccoy, us and tanner

moooooostache family

red, white, and bluuuuuuuuuuuuuuuue

 
mom, grandma betty and daddy

 j'aime ma grand-mère !!!
i love my grandma !!!

notre Dieu est vraiment extraordinaire !
ce temps aux états-unis était parfait avec nos familles et nos amis
merci Seigneur pour nos vies ensemble
nous avons une double bénédiction

our God is really amazing !
this time in the united states was perfect with our families and friends
thank you Lord for our lives together
we have a double blessing

--Love Linz

1 comment:

  1. It was so great to see you guys!!! Thank you for keeping a blog, it keeps you very close in my heart:)
    (love the fact that Bridget is showing her booty AND her big toe in that picture!)

    ReplyDelete